|
Tweet |
Şenliğe Köşk İlçe Kaymakamı Tuğba Polat, Köşk MYO Müdürü Doç.Dr. Fatih Mehmet Yılmaz, Köşk İlçe Jandarma Komutanı Kd.Bşçvş. Akan Şahin, İlçe Emniyet Amiri İsa Yılmaz, Köşk Devlet Hastanesi Başhekimi M.Fatih Göçmen, MYO öğretim üyeleri ve vatandaşlar katıldı.
Şenlik programı saygı duruşu ve istiklal marşının okunmasıyla başladı. Ardından öğrenciler eğlence dolu yarışmalarda kıyasıya mücadele ettiler.
Yarışmalar sonrası kazananlara protokol misafirleri ödüllerini takdim etti. Ödül töreninden sonra toplu hatıra fotoğrafları çekildiler ardından misafirler ve öğrenciler birlikte akşam yemeği yediler.
Yemekten sonra öğrenciler çalan müzik eşliğinde gönüllerince doyasıya eğlendiler. Misafirler, öğretim üyeleri ve misafirler çay eşliğinde sohbet ettiler.
( Haber/Fotoğraf: Şevket Gölük )