beylikdüzü escort beylikdüzü escort escort beylikdüzü beylikdüzü escort bayan beylikdüzü escort escort beylikdüzü beylikdüzü escort
Bugun...



AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ULU ÖNDER GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’Ü TÜRKÜLERLE ANDI

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, "Atatürk’ün Sevdiği Türküler" konseriyle andı.

facebook-paylas
Tarih: 11-11-2023 20:38

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ULU ÖNDER GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’Ü TÜRKÜLERLE ANDI

Türk halk müziğinin eşsiz eserlerinin seslendirildiği geceye vatandaşlar da yoğun ilgi gösterdi. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, "Bize bağımsızlığımızı ve aydınlık yarınlarımızı armağan eden Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü saygı, sevgi ve minnetle anıyorum" dedi.

Şükran Güngör-Yıldız Kenter Kültür Merkezi ve Tiyatro Salonu'nda düzenlenen konserde, şef Özcan Yılmaz önderliğindeki Büyükşehir Belediyesi Türk Halk Müziği Korosu ve konuk sanatçı Bahar Almaç, Aydınlılarla buluşturuldu. Konuklar, duygusal dakikaların yaşandığı konsere bayraklar ve alkışlarla eşlik etti. Unutulmaz bir gece yaşayan vatandaşlar, bu anlamlı etkinlik için Çerçioğlu’na teşekkür etti.

 



Bu haber 604 defa okunmuştur.


FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YEREL YÖNETİM Haberleri

YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
HABER ARŞİVİ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI